niedziela, 5 sierpnia 2012

012.Rodzina Stec cz.I


  
(c)Inssy <3

2 ulubione nuty : 

Mohombi - In Your Head

Pitbull Featuring Chris Brown - International Love

Siemka , co tam u was ? Dużo śniegu ? U mnie raz śnieg raz deszcz
 i na plusie .. taka ciapa .. :/. Dobra dodam już moją nową rodzinkę : 


  
  
Poznali się w clubie <3 (kur*a zapomniałam imion ) Chyba Rafał
 i kasia :x

  
Miłości moje ^^

  
Okazywanie czułości ;]
  
Z... pieskiem też nie pamiętam imienia . ;o 
  

  
A tu z papugą i pamiętam imię : ALFONS .. Haha , nie wiem czemu
go tak nazwałam ^^
  
Miał to być romantyczny wieczór ... 
   
  
Pali się , Pali !! xd
   
dwóch na jednego . Kasia w wersji strażaka ;>
  
  
Ohh , ale się zmęczyłam .. 
  
Już po wszystkim . <BUZI> ;* :*
  
Żeby romantic wieczór się udał , kasia upiekła placka jagodowego 
  
A Rafał tak się starał .. Takiego torta upiekł , musiał się tymi zapałkami 
bawić .. xd 
  
< Chyba nie zauważą jak zjem sobie jeden kawałek > ;] 
   
- Oddawaj kulwa ! ;d
  
No bo przecież musi być taki mały toast <3
  
Mała metamorfoza. Rafał robi zabawki dla swoich przyszłych dzieci ;*
  
Lato !!! Aww, Chciała bym mieć taki basen dla siebie <3 
  
Nurkowiec ;p Czy ona się topi .. O.o
  
Uuuu . <3 <3 
  
Jacuzzi :33
  
Buzi , buzi ;* 
   
Zakochańce ^^
  
New fryzz . Szekszii ;p 
  
Znowu się całują ;o  całus 
  
Zima ;O WTF ?? 
  
Buuuu ! jaki szpagat ( pies ) ;d 


MUSICIE ZOBACZYĆ ! 
co ja pacze? o.o
Co w następnej notce ?? Downloady czy cz II Steców ? Czy coś innego ? 
Aww , dziękuję za tyle komentarzy <3 
Paa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz