niedziela, 5 sierpnia 2012

012. Rodzina Sokół cz.II


  
(c) by me - credit 
Robię tą notkę jeszcze raz bo wcześniej coś nacisnęłam 
i bum , niema . ;/ Ale te ferie szybko lecą .. ;< Jak sb 
pomyślę że teraz będziemy chodzić 3 miesiące do szkoły
bez przerwy to aż mi się rzygać chce ;[ STOP ACTA ! Politycy to 
dla mnie stare ch*je które nawet nie umieją włączyć kompa ;//
Te zdjęcie u góry to jedno z sesji , które w następnej notce dodam 
bo przy robieniu sesji simka zaszła w ciąże .. xd 

Rodzina Sokół - przyjaciele rodziny Sttec 

  
Sebastian i Vanillia + ich bobasek w brzuszku <3

  
i ich piesek - Sonia , i pies fiber - rodziny Sttec 

  
I ich złoto xd Buahaha - Vanillia to znalazła ;) 

  
Uuuu ;d

  
Bzyku , bzyku xd

  
Kocham te błędy w pobranych z neta łóżek <3 

  
Mjuzik ;*

  
Dawaj , dawaj xd 

  
O ku*wa , jak śmierdzi ; O 

  
OMG ! Chyba uciąłem sb palca ;p

  
Mój sportowiec ^^ 

  
Ciuciubabka ;p 

  
Szoru , szoru ';]

  
Myju , myju xd 

  
Jaka ona jest śliczna <3 Mała metamorfoza ^^

  
Jaki on romantyczny ;* Grr .. 

  
Te zdjęcia powinny być wcześniej ale już mi sie nie chce 
przestawiać ;)

  
<3 <3 <3 

  
Awww , jego dredki ;* 

  
Mmm , słodkości ^^ 

  
Hahah , to ogrodnik , i za nic w świecie nie wiem czemu on
się rozebrał .. xd 

  
Vanillia kupiła jakieś tam przedsiębiorstwo .. czy coś ! 

  
Bożee , to wygląda okropnie . Teraz to dopiero zauważyłam .. ;p

  
Ślepota nie trafia na liczby ... -.-

  
Kwiaty , kwiaty wszędzie kwiaty <3

  
Tadamm ! xd 

Bye ! Bye ! ;] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz