niedziela, 5 sierpnia 2012

001. House :))

Haya ! ;** 
Nie będzie już rodziny Bębenek ; ( usunęły mi się rodzinki , domy , historie rodzin itd . ;/ I nadal nie wiem czemu. Próbowałam wszystkiego ... A ta rodzinka była taka super , później ta ich historia miała się zmienić i tak fajnie miało być ;p Ale niestety| Jak tam u was było na świętach ? Ja spędzałam je bez mamy ( tak samo jak rok temu ) Ale w przyszłym roku postanowiłam że będę u mamy na wigilię . Dzisiaj mój słodziutki braciszek miał chrzest :) Mam stłuczony nadgarstek .. ;< bo jebłam na lodo jak robiłam mój słynny ' piruet ' xd . A jak wracałam od lekarza to upadłam na śniegu na tą rękę .. -.- Niezdara , dobra the end of my histoty xd 
Święta , Święta i po świętach. :(

A teraz dom ( wg . jest brzydki ;/ ) miałam go dodać na dom-nie-do-poznania jak wygrałam ten miesiąc pracy z nimi, ale nie zdążyłam : 

Outside:
 
  
   
         

Przedpokój 
  

Lewe drzwi :
 
       

Siłownia:
      

(ZDJĘCIA SIĘ RÓŻNIĄ ) z lotu ptaka 
  

Salon
      

Łazienka na parterze :
        

1-sze piętro przedpokój : 
 

Taras :
    
  

Łazienka 1-sze piętro :
      

Pokój :
      

Pokój dla niemowlęcia :
        

Pokój gier " Relax " :
      

1-sze piętro z lotu ptaka :
  

2-gie piętro :
  

Oczywiście taras ;d :
     

Łazienka : 2-gie piętro
 

Pokój dla dziewczynki : 
         

Dla chłopczyka : ( Ten pokój jest najbrzydszy >.<)
      

Lot ptaka ( chciała bym być ptakiem ... xd)
 
( Można zauważyć tą " budkę " z lemoniadą ) 
Ten dom był robiony jeszcze w wakacje .. teraz mam wiele innych i ładniejszych mebli ale ... teraz zauważyłam że te auto jest brzydkie mimo iż takie "rodzinne" . Dom jest taki średni , dla mnie najładniejszy jest taras na 1-szym piętrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz