wtorek, 7 sierpnia 2012

016. Sokół cz. III


c) Domiiin

Siemka , jak wam mijają wakacje ? u mnie raz zwała 
a raz pianie xd Trochę na basenie , trochę nad wodą itd. 

Oglądnijcie sobie " Wciąż ją kocham" . Piękny film! <3 
oraz coś dla miłośników psów i nie tylko "Mój przyjaciel Hachiko"  



Sokół 
     
Taaaa..  ah te chwasty xd

  
Hey I just met you and this is crazy but 
get in the car because I'm leaving baby ! ;))


No daj buziaka ! ;*

Jestę Wampirę xd ( tak naprawdę to za długo siedziała 
na dworze xd ) 

Hmm , ciekawe co ona kmini .. ;d 


<3

chcesz się bić ? xd

Ty ! zaraz ci wydłubię te twoje paczadła ;D

Jest Bałwan ;)

I nie ma xd






Powrót do przeszłości .. Ta, kolejni czują się jakby 
byli nastolatkami ;p



Kominek , No dobra .. Trochę te święta są po terminie ..
haha zima w lato -.-

Kucharka ; 0 

<3 A tam Milky leży 



kocham tą rodzinkę ;*

Gram sb i gram , a tu nagle niespodzianka .. Nawet się 
nie spodziewałam że urodzi w boże narodzenie xd

<3

Omn , omn ,omn ,omn ;) 


I mikołaj przyszedł ;d 

No i jak to zawsze w simsach , siedzi w kiblu ;/

PREZENTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Hahaa św mikołaj najlepszy xd

Ona jest piękna ;] 


Nie pytajcie bo nie wiem ;0 O.O 

Dla nastroju ;d 

Buahahahahahaha , weź mnie nie rozśmieszaj 

I znowu w kiblu ..

i znowu .. 


A z prawej pies rodziny stec - dumny tatuś haha xd
A matka dzieci głoduje ;0 

Poszła w kime -,- 

Jak to nie mogę pomalować amelinium ?!?! xd

Słyszałaś że nie można pomalować amelinium O.o

Dawaj hajs , to napad xd 

Ta !&@#$! zabiera mi pieska ;/ 

JAK MOGŁAŚ ? xd 

No to do następnego ! KOMENTUJCIE !! :*






10 komentarzy:

  1. Nie, nie mogłabym, ale mógłbym to, a i owszem :D wklejam do linków i też proszę o informowanie o nn. :) Fajna rodzinka i wgl. święta w wakacje? Hahaha :D i fajne szczeniaczki :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa jaka rodzinkaa <3 :D wklejam do linków i będę oczywiście informować o NN^^ W takim razie jest u mnie nowa xD. Pozdrawiam i miłych wakacji :* // sims4fun

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Magical-Sims NN . Zapraszam serdecznie !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki ale jednak nie . komp mi nawala i post się skasował

      Usuń
  4. Kurcze, masz fajnie , że masz święta i zimę ;p w Trójce NA RAZIE nie ma ;) Trza poczekać do listopada ;p No toś dorobiła- zagłodziłaś psa ;) ;p [ts2-dndp]

    OdpowiedzUsuń
  5. Luubię tą rodzinkę, strasznie mi się podobają te czerwone włosy! <33 Czekam na ciąg dalszy ich losów. A pieski uwielbiam <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nienawidzę tych chwastów a jak mam psy to normalnie mam całe podwórko w tym! śliczne psiaki ma num ;d wgl taka piękna rodzinka XD pozdrawiam serdecznie / desimetto

    OdpowiedzUsuń
  9. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń